Betöltheti-e a színház a szerepét (azaz azt, hogy 'minden korban érvényes, alapvető emberi és erkölcsi dilemmákra kérdezzen rá, reflektáljon az aktuális, a nézők életét is befolyásoló, őket is érintő, foglalkoztató társadalmi problémákra') kizárólag offline, vagy ehhez hatékony eszköznek, segítségnek bizonyul az online tér?
Lehet-e a streamnek és az internetre szánt kulturális tartalmaknak új küldetése és szerepe, különösen a Tik-tok generáció irányába? Egyáltalán, milyenek a fiatalok kultúra-fogyasztási szokásai? Miképpen lehet a fiatalabb generációkat bevonni, színházba járóvá, klasszikus koncert látogatóvá tenni?
Az elmúlt időszak tanulságai szerint, mit jelent az online tér a színházak, a koncerttermek számára? Hol hatott katalizátorként, hol tudott megtermékenyítő lenni a stream, és hol nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket? Mitől értékes és izgalmas egy online felvétel?