fbGyakran Ismételt Kérdések - eSzínház

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok jegyet vásárolni élő vagy rögzített előadásra?

Az eszinhaz.hu oldalon élő és rögzített előadásokra tud jegyet vásárolni a “jegyvásárlás” gomb megnyomását követően, megadva a szükséges adatokat és elfogadva a vonatkozó feltételeket.

Kell-e regisztrálnom a jegyvásárláshoz?

Az élő előadásokra nem kell, ezek esetében elég, ha megadja a számla kiállításához és a jegy megküldéséhez szükséges adatokat. A rögzített előadások megtekintéséhez regisztráció szükséges.

Hogyan tudok fizetni?

Érvényes, fedezettel bíró és internetes fizetésre alkalmas bankkártyával a vásárlás során. Átutalással vagy más módon nem lehet fizetni a jegyért.

Hogyan kapom meg a jegyemet?

A vásárlást követően automatikusan megküldjük a jegyként szolgáló linket (URL-t) a regiszráció során megadott e-mail címre.

Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, ha mégsem kapom meg a jegyemet?

Elsőként, kérjük, nézze meg, hogy a jegyet tartalmazó visszaigazoló e-mail nem került-e a „SPAM” vagy „Promóció” mappába. Ha itt sem találja, kérjük, az eszinhaz.hu nyitóoldalán található "jegykereső" gombra kattintva a vásárlásnál megadott E-MAIL CÍM vagy a SimplePay TRANZAKCIÓ AZONOSÍTÓ megadásával kérje le megtekintési jogosultságot. Ha problémát tapasztal, írjon nekünk a kerdes@eszinhaz.hu e-mail címre. A kollégáink segítségére lesznek.

Mit tehetek, ha bár megkaptam, de később nem találom a visszaigazoló e-mailt, benne a jeggyel?

Ha rögzített előadásra váltott jegyet, akkor az eszinhaz.hu oldalra történő bejelentkezés után a képernyő jobb felső sarkában található „videóim” menpont alatt megtalálja a jegyként szolgáló linket (URL-t). Élő előadás esetében két órával az előadás kezdete előtt minden jegyvásárlónak küldünk egy emlékeztető e-mailt, benne a linkkel (URL-lel). Ha ez az e-mail nem érkezne meg, várjuk levelét kerdes@eszinhaz.hu e-mail címre. A kollégáink a segítségére lesznek.

Kapok-e figyelmeztetést arról, hogy mikor kezdődik az élő előadás?

Igen, az élő előadás előtt 2 (két) órával küldünk egy emlékeztető e-mail üzenetet, benne az előadás megnézésére alkalmas linkkel (URL-lel).

Megvettem a jegyet. Ezt követően a link (URL) hogyan fog működni?

A visszaigazoló e-mailben megküldött „Belépés” gombra kattintva indítható el az élő előadás annak kezdete előtt fél órával. Amennyiben az e-mailben található „Belépés” gomb nem kattintható, kérjük, másolja be azt a linket böngészőjébe, amelyet szintén a visszaigazoló e-mailben küldünk meg.

Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?

Az alábbi eszközökön akkor tudja megnézni az előadásokat, ha legalább az alábbiakban leírt internetkapcsolattal rendelkezik és az alábbiakban felsorolt operációs rendszert és böngészőt használja.

Eszközök:

  • Okostelefon
  • Tablet
  • Számítógép, laptop
  • Okostelevízió (Android operációs rendszerrel, böngészőben futtatva, lásd a támogatott böngészőket)

Internetkapcsolat:

Legalább 500 Kb/s letöltési sebesség szüksége (1 Mb/s ajánlott).
Felhívjuk a figyelmet, hogy az internetkapcsolat függvényében a lejátszott előadás minősége változhat.

Operációs rendszer:

  • Windows 7 vagy újabb
  • Mac OS X 10.7 vagy újabb
  • Ubuntu 10 vagy újabb
  • iOS vagy Android, a lenti böngészők futtatására alkalmas verziója

Böngésző:

  • Google Chrome v70 vagy újabb
  • Firefox v60 vagy újabb
  • Microsoft Edge v40 vagy újabb
  • Safari v12 vagy újabb

Honnan tudom ellenőrizni, hogy az én eszközömön (telefon, laptop, tablet, okostelevízió) le tudom-e játszani majd az előadást?

A jegyvásárlás során beépítettünk egy teszt lehetőséget („Kattintson ide a lejátszó teszteléséhez” gomb), amelynek alkalmazásával ellenőrizni tudja, hogy a kiválasztott eszköz alkalmas-e a lejátszásra, az előadás megfelelő minőségű megjelenítésére, mind a képet, mind a hangot illetően. Kérjük, hogy azon az eszközön ellenőrizze a kép és a hang lejátszását, amelyen az előadást meg fogja tekinteni.

Élő közvetítés két kameraképpel

Amennyiben az adott élő előadást két kameraképpel közvetítjük, úgy Ön döntheti el, melyik élő képet nézi. Alapbeállításként az úgynevezett „vágott képet” láthatja a képernyőjén, amelyet az adásrendező irányít. Amennyiben megmozgatja az „egeret” vagy a kurzort, a kép jobb alsó sarkában megjelenik egy kisebb kép („kép-a-képben”), amelyre ha rákattint, akkor azt kiválasztva a második kameraképen nézheti tovább az előadást. Erről a kameraképről bármikor átválthat az eredeti, alapbeállításként szereplő képre. Amennyiben nem szeretné, hogy a második kamerakép az „egér” vagy a kurzor megmozgatására látszódjon, úgy ezt a funkciót a lejátszó jobb alsó sarkában tudja kikapcsolni. Amennyiben azt szeretné, hogy a második kamerakép mindig látszódjon („kép-a-képben”) azt ugyancsak a lejátszó jobb alsó sarkában tudja beállítani. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy egyes mobil böngészőkben az előbbiekben felsorolt beállítások nem érhetőek el, így azok esetében – bár a kameraképek között lehet váltani –, de a második kameraképet kikapcsolni nem lehet.

Mit tegyek, ha az előadás megtekintése közben problémám van a kép- vagy a hangminőséggel?

Mindenekelőtt frissítse vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát. A hang- és képminőséget érintő problémákat legtöbbször a gyenge szélessávú internetkapcsolat okozza. Ennek több oka lehet. Ha routert használ otthon, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra. Időnként a routernek csak újraindításra van szüksége. Megpróbálkozhat azzal, hogy wifiről kábelcsatlakozásra vált, hogy leállítja az egyéb internetes alkalmazásokat, illetve hogy frissíti böngészőjét.

Ha sem az újraindítás, sem a frissítés, sem az internetkapcsolat helyreállítása nem segít, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz további segítségért.

Ha mindezeket követően is problémát tapasztal, kérjük, írjon a kerdes@eszinhaz.hu e-mail címre. A kollégáink a segítségére lesznek.

Mit csináljak, ha nem elérhető az előadás vagy a böngésző hibaüzenetet mutat?

A hibaüzeneteknek több oka is lehet. Mindenekelőtt ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlésével, és próbálja meg ismét a lejátszást. Kérjük, próbálja meg egy másik böngészővel is a lejátszást, és ellenőrizze, hogy ugyanazt a hibaüzenetet kapja-e. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, kerdes@eszinhaz.hu e-mail címre. A kollégáink a segítségére lesznek.

Bármilyen IP címről meg lehet nézni az előadásokat?

Alapesetben igen, Magyarországról és külföldről egyaránt. Kivételt jelenthetnek ez alól azon előadások, amelyek esetében kifejezetten felhívjuk a figyelmet arra, hogy IP cím korlátozás áll fenn. Ilyen esetben még a jegyvásárlás előtt meg tud győződni arról, hogy az Ön IP címe (területi) korlátozás alá esik-e.

Továbbküldhetem-e másnak a megkapott jegyet (linket)?

Az előadást csak 1 (egy) IP címről lehet megnézni, így kifejezetten kérjük, ne küldje tovább, azt ne ossza meg mással. Ha mégis megtenné, egyrészről megszegi a felhasználási feltételeket, másrészről nem fogja tudni megnézni az előadást.

Letölthetem az előadásokat, hogy offline is megtekintsem?

Sajnos erre még nincs módja.

Mikor nézhetem meg a megvásárolt jeggyel az élő előadást?

Az élő előadást csak és kizárólag a meghirdetett időpontban van lehetősége megnézni. Ha véletlenül elmulasztotta, később sajnos ezt nem tudja pótolni.

Félbehagyhatom-e az előadás megtekintését és folytathatom-e később?

Igen, de élő előadás esetében a félbehagyás időtartama alatt is folytatódik az előadás, amelynek visszanézésére, pótlására nincs lehetősége. Rögzített előadás esetén a megváltott időintervallumban (például 1 hét) korlátlanul megszakíthatja és újrakezdheti az előadás megtekintését.

A jegyvásárlást követően van lehetőségem elállni és visszakapni a pénzem?

A jegyvásárlás előtt kérjük, alaposan fontolja meg vásárlási szándékát, mert a jegyvásárlást követően nem áll módunkban jegyet visszavenni, a jegyárat visszatéríteni (elmaradt elő előadás kivételével).