A jegy értékesítése során az eSzínház a Szervező közvetítőjeként jár el. Az eSzínház kizárólag a jegyértékesítés megfelelőségéért, a Weboldal üzemeltetéséért, valamint a vásárlói tájékoztatásért felelős. A jegy megvásárlásával a Felhasználó és a Szervező kerül polgári jogi jogviszonyba. A Szolgáltatás keretein belül megtekintendő előadásért a Szervező, a jegy terjesztéséért és az URL biztosításáért az eSzínház a felelős.
Az elmaradt előadás jegyárának visszatérítését az eSzínház mindaddig szavatolja a Felhasználónak, amíg a Szervező a visszaváltáshoz szükséges fedezetet biztosítja az eSzínház részére. Ellenkező esetben a jegyvisszaváltás a Szervező felelőssége és kötelessége.
A jegyek kizárólag az előadás elmaradása esetén, a rendezvény időpontjától számított 30 napos jogvesztő határidőn belül válthatók vissza, feltéve, hogy a visszaváltás Szerződésben meghatározott feltételeit a Szervező biztosítja az eSzínház számára, vagy a visszaváltás módjáról másképpen nem rendelkezik. Az előadás elmaradása esetén kérjük, figyelje a Szervező közleményeit, illetve tájékozódjon a Weboldalon. Amennyiben a Szervező akként dönt, hogy elhalaszt egy előadást, a jegy a halasztás tényétől függetlenül érvényes az előadás új időpontjára. A Szervező jogosult eldönteni, hogy az előadás halasztása esetén a fentiek ellenére a jegyet visszaváltja, visszafizeti az árát, vagy kicseréli.
Ha az előadást a meghirdetett időpontban az eSzínháznak, illetve a Szervezőnek fel nem róható okból (vis maior) megtartani nem lehet, de a Szervező a meghirdetett időpont tárgyévét követő esztendő december 31. napjáig terjedő időszakra az elmaradt előadásra új időpontot hirdet, úgy az előadás elmaradására irányadó szabályok nem alkalmazandóak. A megvásárolt jegy visszaváltására nem kerül sor, a megvásárolt jegyek az új időpontra meghirdetett előadásra változatlanul érvényesek maradnak.
Ha egy előadást a Szervező lemond, a jegy visszaváltható a tervezett előadás időpontját követő 30 napon belül. Amennyiben a Szervező ettől eltérően rendelkezik, úgy az eltérő rendelkezések irányadóak a visszatérítésre. A jegy visszaváltása esetén az URL törlésre kerül. Visszaváltási igényét a Felhasználó a 21. pontban megjelölt e-mail címre küldött e-mailben közölheti az eSzínházzal. Az e-mailben a Felhasználó köteles megadni a nevét, a vásárlási ID számát, a számlaszámot és a bank kódját, valamint minden olyan egyéb adatot, amely szükséges a visszatérítési igény elbírálásához.
Az eSzínház nem fizeti vissza a jegy árát a Felhasználónak, kivéve akkor, ha a Szervező erre lehetőséget biztosít az eSzínházon keresztül. A jegy árának visszatérítése esetén, amennyiben arra az eSzínház köteles, a jegy ellenértékét az előadás elmaradását követő 30 napon belül visszautalja az eSzínház a Felhasználó részére.
A szereposztásban vagy a programban történt kisebb vagy indokolt változtatásokra a Szervező fenntartja a jogot. Előadás lemondása vagy halasztása esetén, a változtatással kapcsolatosan keletkezett költségek megtérítésére a Felhasználó nem jogosult.
Az eSzínház, azok üzleti partnerei és licenc adói nem vállalnak garanciát arra nézve, hogy
- a Felhasználó elégedett lesz-e az előadással, illetve, hogy az előadáson elhangzott, illetve kapott bármely tartalom és információ az, amelyre a Felhasználónak szüksége van;
- az eSzínház által hozzáférhetővé tett előadás és annak online közvetítése zavartalanok és hibamentesek lesznek, illetve hogy az esetleges hibák az előadás alatt (közben) kijavításra kerülnek.
Amennyiben a Felhasználó az előadást, amelyre jegyét a Weboldalon megvásárolta, a jegyváltáskor meghatározott időpontban az eSzínház érdekkörében felmerülő technikai vagy egyéb okból nem tudja megtekinteni, akkor a Felhasználó a megvásárolt jegy vételárának visszatérítésére jogosult. Amennyiben a Felhasználó hibát észlel, köteles azt haladéktalanul, de legkésőbb az előadást követő 2 munkanapon belül az eSzínház részére a 21. pontban megjelölt eléretőségek egyikén bejelenteni. Az eSzínház 5 munkanapon belül megvizsgálja a bejelentett hibát, és amennyiben az az eSzínház érdekkörébe esik, intézkedik a megvásárolt jegy vételárának visszatérítése iránt. Amennyiben a hiba nem az eSzínház érdekkörébe esik, akkor arról a Felhasználót az eSzínház válaszüzenetben értesíti. Az eSzínház kizárja a felelősségét a Szolgáltatás olyan hibáiért, amelyek az eSzínház érdekkörén kívül esnek, így például olyan egyéb hibák esetén, amelyek felmerülése a Felhasználónak vagy harmadik személynek róható fel. A vis major az eSzínház érdekkörén kívül eső ok.
Az eSzínház vállalja, hogy a tervezett karbantartásokat akként szervezi, hogy a már meghirdetett előadások időpontját figyelembe veszi. A Felhasználó nem jogosult kártérítésre vagy egyéb kompenzációra olyan Szolgáltatás kimaradások időtartama alatt, amelyek a Szolgáltatás nem tervezett vagy sürgősségi karbantartása céljából szükségesek. A karbantartás ideje alatt a Szolgáltatás nem vagy csak korlátozottan elérhető.
A Felhasználó az a Szerződésből eredő bármely igényét a 21. pont szerinti, a felmondások, panaszok és egyéb igények előterjesztése céljából használható elérhetőségen köteles előterjeszteni. Az igénybejelentésnek tartalmaznia kell a Felhasználó nevét, a hiba leírását, a hiba fennállásának időtartamát és bizonyítékokat, amelyek igazolják a hiba létezését és körülményeit. Az eSzínház jogosult további adatokat kérni, amennyiben azok a hiba beazonosításhoz szükségesek.
Felhasználó a jelen fejezetben foglaltak esetén a jegy árán kívül nem léphet fel semmilyen egyéb követeléssel vagy kártérítési igénnyel az eSzínházzal szemben.