fbKözvetítés tájékoztató - eSzínház

Közvetítés tájékoztató

FONTOS információk a ma esti élő közvetítésről


Köszönjük, hogy jegyet vásárolt a mai élő közvetítésre!

Annak érdekében, hogy zavartalanul élvezhesse az előadást, kérjük olvassa el figyelmesen az alábbi tudnivalókat.

A megnövekedett nézőszám miatt kérjük, szíveskeden az előadás kezdte előtt fél órával, azaz 18:30-tól csatlakozni, azaz a jegyvásárlásról szóló visszaigazoló e-mailben szereplő „Belépés“ gombra kattintani.


Hogyan lehet megnézni az előadást?

Az előadáshoz a jegyvásárlást követő visszaigazoló e-mailben megküldött „Belépés” gombra kattintva lehet csatlakozni, annak kezdete előtt fél órával. Amennyiben az e-mailben található „Belépés” gomb nem kattintható, kérjük, másolja be a levélben található linket a böngészőjébe.


Emlékeztetőül, kérjük olvassa el a lejátszáshoz szükséges technikai feltételeket!


Mi a teendő, ha nem kapta meg a visszaigazoló levelet, és az előadás megnézéséhez szükséges linket?

Amennyiben az online jegyet tartalmazó visszaigazoló levelet nem kapta meg, kérjük, nézze meg a „Spam” vagy a „Promóciók” mappában. Ha ezek közül egyikben sem találja, szíveskedjen mielőbb jelezni a kerdes@eszinhaz.hu e-mail címen!


Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma van a kép- vagy a hangminőséggel?

Mindenekelőtt frissítse vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát. A hang- és képminőséget érintő problémákat legtöbbször a gyenge szélessávú internetkapcsolat okozza. Ennek több oka lehet. Ha routert használ otthon, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra. Időnként a routernek csak újraindításra van szüksége. Megpróbálkozhat azzal, hogy wifiről kábelcsatlakozásra vált, hogy leállítja az egyéb internetes alkalmazásokat, illetve hogy frissíti böngészőjét.


Mi a tenndő, ha nem elérhető az előadás vagy a böngésző hibaüzenetet mutat?

A hibaüzeneteknek több oka is lehet. Mindenekelőtt ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlésével, és próbálja meg ismét a lejátszást. Kérjük, próbálja meg egy másik böngészővel is a lejátszást, és ellenőrizze, hogy ugyanazt a hibaüzenetet kapja-e. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, írjon a kerdes@eszinhaz.hu e-mail címre. A kollégáink a segítségére lesznek.

Kérjük, a visszaigazoló levelet, vagy a benne szereplő linket (URL-t) ne küldje tovább és ne ossza meg mással, ugyanis az előadásra történő belépés csak egyetlen eszközről (amelyről először elindítják) lehetséges.


Felhívjuk figyelmét, hogy az élő közvetítés megállítására, utólagos megnézésére, pótlására nincs lehetőség, ezért kérjük, pontosan csatlakozzon a közvetítéshez.


Kérdés, vagy probléma esetén a kerdes@eszinhaz.hu e-mail címen állunk rendelkezésére!


Az előadáshoz jó szórakozást kívánunk!